19 Şubat 2012 Pazar

fetih 1453

benim için bazı kişiler ve tarihler önemlidir o önemli tarihlerden biri 1453 . İstanbulu çok sevmem den mi istanbulun beni çok sevmesinden mi orası tartışılır.
 kışın pazar günü yapılacak en güzel şey sinemaya gitmektir. bizde bu düşünce ile 16 şubatta vizyona giren fetih 1453 e gittik. önceleri belediye sinema salonları vardı hani dısardan yiyecek getirilen ,elinde mısır torbalarıyla gezen seyyar satıcı sesi , insanların kafa aralarından film izlemeye çalışırdık. hep bozuk olan klimaları yüzünden yazın ter döker kışın hasta olmamak için dua ederdik . işte bugun o günlere geri döndüm aynı seyleri bidaha yaşadım ufacık tıkabasa bi salon koltuklar hepsi aynı hizada etrafta seyyar satıcılar ve film izlemeye calışan biz . buna rağmen okadar güzel bi film izledim ki bu olumsuzluklara rağmen mutlu cıktım filmden . 
  konusu tam anlamıyla verilmiş savaş sahneleri biraz uzatılmış (ki bu benim fikrim ahmetin çok hoşuna gitti :) ) 
bir ara feth edemicemizi bile düşünmeye bile başlamıştım . genel olarak ailecek gidilecek bir film ki bunun altını kırmızı kalemle çiziyorum bu zamanda ailecek izlenecek film bulmak çok zor. 
  güzel bir pazar geçirmek isteyenlere şiddetle tavsiye ederim  iyi seyirler !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder