3 Mayıs 2012 Perşembe

ZİFİR

gece zifiri karanlığı içimde tarifsiz bi sıkıntı karanlıkla birbirimizi boğma yarısındayız ...
hayatın hengamesinde dört nala koşarken insan ne yaptıgının nereye koştugunun farkına varmıyor.
- ben nereye gidiyorum ? ,
cevap:....
bu soruyu sormaya korkarken kendime çevreme bakıyorum herkes bişeylere yetişme telasesinde, takılıyorum peşlerine bir oraya bir buraya ... dönüp kendime baktıgımda hala aynı yerde sayıklıyorum aslında bir arpa boyu yol alamamısım peki bu koşturma niye ?
 cevapsız sorular önü alınmaz koşturmacalar ve ortada koca bir ZİFİR ...
bir kapı diliyorum aydınlığa açılan Yaradandan sadece göğsümde ismini zikrettiğim çırpınıp duran kalbin yüzüsuyu hurmetine ya rab aç artık kapılarını bana ,uzaklaştır tüm yanlızlıklardan sesizliklerden ...
  aç kapıları ya rab tüm sevdiklerime de aç ki görelim önümüzü ,bilelim yolumuz , akmıyız karamıyız biz neyiz bilelim yerimizde saymaktan koru bizi ya rab ... herkese kolaylaştırdıklarını bizim içinde kolaylaştırki şükrümüzü kat ve kat sunalım sana... senden gelene razıyız ya rab sen ancak iyiyi bize sunarsın biz aciz fakir günahkar kullarını seversin, bizleri senin sevgine layık kıl ya rab... açtım kalbimi sana doldur sevginle dilediğin gibi senden çok kimseyi sevdirme ya rab ...
  sana muhtaç kullarını sensiz bırakma yollumuzu nurunla aydınlat ya rab...
                                                                                                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder