12 Eylül 2013 Perşembe

1 2 3 TIP

koskoca 1 yılın ardından tekrar merhaba ...
  milyonlarca koşuşturmanın ardından tekrar aynı balkonda aynı denize bakarken içimdeki sonsuz patırdamalarla yine buradayım.
  neden burdayım !!! gerçekten bende bilmiyorum keşke cevabını sana verebilsem . içimdeki boşluklara cevap verememem gibi ...
  yeni hayatıma 15 gün kala doğup büyüdüğüm evde misafirliğe an ve an yaklaşmanın olanüstü duygu karmaşasını  yaşıyorum.
  kalbim pır pır sinir her daim tepemde stres desen onu artık saymıyorum o bizden biri böyle geçen 4 ayın ardından düğüne hazırım kim sorarsa !
  oysa bana bunu kimse sormadı   ' HAZIRMISIN ' sanırım YOK dememden korktular çünkü bu dönemlerde hiçbirseye hazır hissetmiyor kendini insan beğendiklerini beğenmemeye , sevdiklerinden nefret etmeye başlıyorsun. bütün hayatın sevdiğin adamın ' benimle evlenirmisin ' sorusuna verdiğin ' evet ' cevabıyla tepetaklak oluyor anneden saklı yapılan bütün konuşmalar sonunda anneminde selamı var cümlesiyle bütün tılsımını yitiriyor . ardından evli arkadaşların evlilik yorumları artık seni daha çok ilgilendiriyo '' 3 yılın sonunda görürüm ben siz !!! '' noluyoooo 3 yıl sonra diye çığlık atasın geliyo sadece gereksiz bi gülümsemeyle dinlemeye devam ...
   hayatımı kendi ellerimle  ama benden bağımsız  okadar değiştirdim ki hayırlısını dilemekten başka carem yok .
   düğün telaşesi içinde kaybolan gelinlere benden selam olsun !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder