14 Şubat 2012 Salı

14 şubat muamması

  evet 14 şubatın bitmesine dakikalar kala ; artık elinizden telefonları bırakın ve sakin olun o beklediğiniz telefon veya mesaj bu saate kadar gelmediyse bu saatten sonra beklemenin bir anlamı yok :)
  güldüğüme bakıp bu 14 şubatı mükemmel geçirdiğimi düşünmeyin herhangi bir günden farkı yoktu benim için. gelmesi gereken arama yapılmadı o mesaj hiç alınmadı aslında böyle bir beklentimde hiç olmadı . nedenine gelince önceden yapılmış ağır bi propaganda ile karsı karsıya olmamdı.  eğer ufacık bir mesaj alsaydım bu mesajı abartır da abartırdım  :) sanırım başına gelecekleri bildiğinden hiç yeltenmedi bile ...
   çok büyük bi eksiklik bi acı bi travma yaşadım mı hayır, dedim ya bu günün tek sucu 14 şubat olmak ve erkekler için 15 şubattan hiçbir farkı yok benim içinde öyle...
  o yüzden sevdiklerimizin sevgilerini tek günle değerlendirmeyelim geniş açı ile düşünmenin zamanı şimdi...
                                                hepinize iyi geceler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder