13 Şubat 2012 Pazartesi

Zzzzzzz

                                                                                                                                                               sus artık diye bağırasım geliyor kafamdaki  sese sus artık da uyuyayım !!!
  güneş battığında karanlık çöktüğünde hep içim sıkılır bu zamana özgü bişi değil  anneannemin  söylediğine göre ben cocukken de böyleymişim . hani 7 sinde neyse 70 de de odur derler ya çok doğru söylemişler . tabi gece oldugunda için sıkılıyorsa bunda sadece karanlığın etkisi olmuyor tabi ki başlıyor içerdeki senarist çalışmaya onu ordan alıyo oraya koyu baktı olmuyo ordan kaldırıp başka bir yere koyuyo derken bi bakmışsın saat de yerinde durmamış sabaha da bişey kalmamış derken gün aydınlanır ve sen ( bu ben oluyorum ) uykusuz gecen bir gece ve baş ağrısı ile başbaşa kalmıssın ...
    bu yazıdan buna çare buldugumu felan cıkarmayın sakın ben bulamadım he bunu neden yazdım laf olsun torba dolsun :)
    su hayattan ne öğrendin deseler bana sadece hiç birseyin kafaya takılacak kadar kıymetli olmadıgını öğrendim o bizi umursamıyo çünkü böyle olursa acaba üzülür mü diye düşünmüyor nasıl bi yol izlemesi gerekiyorsa o yolu izliyor bu yüzden gece yatarken yatağa yarını düşünmeyin belkide yarın hiç olmayacak o uykunun tadını çıkarmaya çalısın o yüzden  SESSİZ SEDASIZ DÜŞÜNCESİZ UYKULAR !!!
 
  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder